# Nejčastější dotazy FAQ

# Nebyl doručen potvrzovací e-mail o aktivaci účtu

Skontrolujte si složku se spamem, někdy se stává, že mail nebo firewall vyhodnotí aktivační mail jako spam.

# Není možné se přihlásit k účtu i po zadání správného jména a hesla

Účet není aktivovaný, je nutné najít e-mail s aktivačním odkazem.

# Není možné objednat stravu

Pokud se zbrazí u dne hláška Na tento den již nelze objednat je to z důvodu nastavených pravidel vaší jídelny. Ta určuje jak dlouho dopředu je možné objednávat nebo odhlašovat stravu.

# Není možné přidat strávníka

Skontrolujte si jméno, PIN a číslo jídelny. Některou z těchto hodnot máte zadanou špatně.

# Aplikace nezobrazuje jídelníček

Pravděpodobně ho vaše jídelna nemá zadaný nebo zveřejněný.

# Je zveřejněn text Jídelna má pozastzavené objednávání

Právě probíhá synchronizace dat s Jídelnou, to obvykle trvá maximálně 1 minutu, zkuste aktualizovat stránku.

# Na účtu strávníka není dostatečné množství financí i když jsem odeslal platbu

Kontaktujte vaši jídelnu. Pravděpodobně došlo k chybě při párování plateb..