# Nejčastější dotazy FAQ
# Nebyl doručen potvrzovací e-mail o aktivaci účtu
Skontrolujte si složku se spamem, někdy se stává, že mail nebo firewall vyhodnotí aktivační mail jako spam.
# Není možné se přihlásit k účtu i po zadání správného jména a hesla
Účet není aktivovaný, je nutné najít e-mail s aktivačním odkazem.
# Není možné objednat stravu
Pokud se zbrazí u dne hláška Na tento den již nelze objednat je to z důvodu nastavených pravidel vaší jídelny. Ta určuje jak dlouho dopředu je možné objednávat nebo odhlašovat stravu.
# Není možné přidat strávníka
Skontrolujte si jméno, PIN a číslo jídelny. Některou z těchto hodnot máte zadanou špatně.
# Aplikace nezobrazuje jídelníček
Pravděpodobně ho vaše jídelna nemá zadaný nebo zveřejněný.
# Je zveřejněn text Jídelna má pozastzavené objednávání
Právě probíhá synchronizace dat s Jídelnou, to obvykle trvá maximálně 1 minutu, zkuste aktualizovat stránku.
# Na účtu strávníka není dostatečné množství financí i když jsem odeslal platbu
Kontaktujte vaši jídelnu. Pravděpodobně došlo k chybě při párování plateb..